Élmény bemutatóterem – Esettanulmány
Feladat volt egy budapesti konyhatechnológiai bemutatóterem látogatói számára interaktívvá tételével a fizikailag kiállított termékeken túl prezentálni a teljes termékskálát. Az applikációs megoldás magában foglalja a teljes képviselt termékkört (mintegy 350 db), amelyek mindegyike egy látványos megjelenítéssel kerül az érdeklődő látogató elé. Nem kell mást tennie, mint a bejáratnál letölteni egy applikációt, ami végigkalauzolja a bemutatótermen. A megoldás az ügyfél számára igen látványos és információgazdag, míg a cég oldaláról rendkívül hatékonyan menedzselhető, hiszen sokkal több ügyfelet tudnak fogadni és sokkal eredményesebb az értékesítés.
Az ajánlott megoldás szerves része lehet a „Kedvencek kosár”, illetve a direkt webshop kapcsolat, így az Ügyfél a kinézett árukat azonnal, helyben megvásárolhatja. Ha még nem, hazaviszi, kicsit gondolkodik, és ott vásárol. Egy kifejezetten jól optimalizált „ügyfél-út” a digitális marketing eszköztárával.
Kérje ajánlatunkat!